Učenici 7.a i 7.b razreda naše škole u sklopu nastave Geografije sudjelovali su u zanimljivom i kreativnom projektu „Slatko putovanje Europom“. Pod vodstvom svoje profesorice Geografije Ivane Jurica, učenici su istraživali europske države na poseban, interdisciplinaran način.
Svaki je učenik odabrao jednu europsku državu te ju predstavio kroz prirodno-geografske i društveno-geografske karakteristike, a istraživački dio projekta obogaćen je i pripremom tradicionalnog jela ili kolača karakterističnog za izabranu zemlju. Na taj su način učenici spojili teorijsko znanje s praktičnim radom, učeći kroz iskustvo.
Projekt je u potpunosti doprinio usvajanju ishoda Geografije za 7. razred, osobito u području upoznavanja geografskog položaja, prirodnih obilježja, stanovništva, gospodarstva i kulturnih posebnosti europskih država. Učenici su razvijali vještine istraživanja, analiziranja i prezentiranja geografskih sadržaja, kao i sposobnost povezivanja geografije s svakodnevnim životom.
Posebno veselo i dinamično bilo je završno druženje i degustacija, održano ovog petka. U opuštenoj i poticajnoj atmosferi učenici su s velikim zanimanjem kušali raznovrsna jela i kolače te razmjenjivali iskustva. Smijeh, razgovor i zajedničko uživanje u okusima Europe ispunili su učionicu i učinili nastavu nezaboravnom.
Dobrobiti ovakvih projekata su višestruke – učenici aktivno sudjeluju u nastavi, razvijaju kreativnost, samostalnost i timski rad, jačaju samopouzdanje te se uče toleranciji i poštivanju različitosti. Istodobno se potiče pozitivna radna atmosfera i jača osjećaj zajedništva među učenicima.
Zahvaljujemo i roditeljimakoji su podržali ideju i pomogli u njezinoj realizaciji, čime su značajno doprinijeli uspjehu projekta. „Slatko putovanje Europom“ pokazalo je kako učenje može biti zanimljivo, dinamično i – slatko.











