Petodnevni školski izazov: Živjeti zdravo
Prvi put smo se priključili projektu Živjeti zdravo te ZABAVNOM PETODNEVNOM ŠKOLSKOM IZAZOVU.
1. Probudi svoj um
Istražili smo nakon kojeg školskog doručka imamo najviše energije.
2. Pokreni se!
Pozvali smo košarkaša Domagoja Bašića, bivšeg profesionalnog igrača košarke, a sada direktora košarkaškog kluba „Šibenka“. Domagoj nam je ukazao i svojim primjerom pokazao zašto je zdrava prehrana važna te koja je uloga i značaj zdravog doručka za organizam i mozak.
3. Prouči doručak!
Proučili smo odakle dolaze namirnice koje konzumiramo. Podijeli smo ih na namirnice životinjskog i biljnog svijeta. Razmišljali smo o autohtonim namirnicama i došli do našeg novog školskog doručka: Pura i mlijeko.
4. Pripremi doručak!
Naše kuharice su nam pripremile doručak sa zdravim i ukusnim sastojcima koje smo sami kupili u lokalnoj trgovini. Pirov griz na mlijeku s bademima i tamnom čokoladom. Nakon tog zdravog doručka svi smo pokušali napraviti takav doručak i kod kuće.
Projekt nam je bio jako zabavan i mislimo da smo ga uspješno obavili. Veselimo se i sljedećoj godini.
Projektu su se priključili učenici produženog boravka 2. A i 2. B razreda sa svojom učiteljicom Doris Baraka.
Doris Baraka, učiteljica
Linkovi na
virtualne učionice
(šk.god. 2024/2025)
(Klikni na svoj razred)
5.a | 5.b |
6.a | 6.b |
7.a | 7.b |
8.a | 8.b |
(potrebna prethodna aktivacija)
Aktivacija korisničkog računa u Office 365 (registracija)
1. Nakon klika na gornji link (Aktivacija) kliknite na plavi kvadratić "Prijava"
2. Potom kliknite na zeleni kvadratić "AAI@EduHr"
3. Prijavite se svojim CarNet AAI@Edu identitetom (e-mail adresa skole.hr i lozinka)
4. Nakon prijave kliknite na "Pošta i usluge u oblaku" i aktivirajte Microsoft 365
Linkovi na obrazovne portale s video sadržajima:
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |