17. listopada - Mađunarodni dan siromaštva
Svjetski je dan borbe protiv siromaštva obilježava se prema UN 17. listopada. Siromaštvo je termin koji se najčešće koristi za nedostatak osnovnih uvjeta za život. Biti siromašan znači ne imati dovoljno novaca (ili nekih drugih sredstava) za priuštiti si osnovne ljudske potrebe kao što su hrana, piće, dom, itd. Mnogo ljudi u raznim državama diljem svijeta živi u siromaštvu, osobito u nerazvijenim područjima Afrike, Latinske Amerike i Azije.
Na planetu trenutno gladuje čak 870 milijuna ljudi, kažu podaci FAO-a. U Hrvatskoj ispod statističke granice siromaštva preživljava petina građana.
Mnogo je različitih oblika siromaštva. Svjetska banka kaže da je krajnje siromaštvo kada čovjek živi sa manje od 1 dolarom na dan. 2001. godine 1,100,000,000 ljudi na svijetu je bilo krajnje siromašno. Siromaštvo je jedan od glavnih problema suvremenog svijeta. U razvijenim zemljama (Europa, Sjeverna Amerika) takav oblik siromaštva uglavnom ne postoji. Siromaštvo je širok pojam koji najčešće znači oskudicu materijalnih dobara za normalno zadovoljenje najvažnijih potreba svake osobe pojedinačno kao i porodice ili društvene grupe.
UN su 17. listopada proglasili Svjetskim danom borbe protiv siromaštva.
Linkovi na
virtualne učionice
(šk.god. 2024/2025)
(Klikni na svoj razred)
5.a | 5.b |
6.a | 6.b |
7.a | 7.b |
8.a | 8.b |
(potrebna prethodna aktivacija)
Aktivacija korisničkog računa u Office 365 (registracija)
1. Nakon klika na gornji link (Aktivacija) kliknite na plavi kvadratić "Prijava"
2. Potom kliknite na zeleni kvadratić "AAI@EduHr"
3. Prijavite se svojim CarNet AAI@Edu identitetom (e-mail adresa skole.hr i lozinka)
4. Nakon prijave kliknite na "Pošta i usluge u oblaku" i aktivirajte Microsoft 365
Linkovi na obrazovne portale s video sadržajima:
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |